Математика 5 сынып ОМЖ. Математика 5-сыныпқа арналған орта мерзім жоспары. Аптасына 6 сағат, барлығы 204 сағат

Математика   5 -сыныпқа арналған орта мерзім жоспары

Аптасына  6 сағат, барлығы  204 сағат

 

Сабақтың тақырыбы Сағсаны Мерзімі Сабақтың мақсаты Күтілетін нәтиже Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Үйрену мақсатында оқытуды бағалау 7модульдің енгізілуі Негізгі дерек көздері
Натурал  сандар  және   нөл  саны —48 сТараудың  мақсаты:Оқушыларға натурал сандар туралы еанықтамалар мен қасиеттер  дағдысын қалыптастыру,оқушының

ойлау қабілетін дамыту,ұйымшылдыққа,зейінділікке шапшаңдыққа баулу

 

1 1 Натурал  сандарды  жазу 1 Оқушылар натурал сандар  жайлы түсніктерін қолданып есептер шығаруға үйренеді  Оқушылар натурал  сандар ұғымын  біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдаланады Ойын, ББУ, тренинг,Кім жылдам

,,аквариум ойыны

Семантикалық

карта,

 

Өзін-өзі бағалау стикерлер арқылы. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану, талантты және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, оқытуды басқару және көшбасшылық
2 2 Натурал  сандарды  жазу 1 Натурал сандар туралы түсініктерін дамытады қалыптастыды 

 

Натурал сандарды жазуережелерін    ережесін жатқа біледі, оны қолданып есептер шығара алады  Кім жылдам»  , , БҮҮ кестесі,тәжірбиелік /есептер шығару/,  «Миға шабуыл» автор орындығы Жигсо І әдісі Бағалау критерий,бағдаршам,кері байланыс арқылы.
3 3 Кесінді 1 Кесінді салу арқылы ойларын  анықтайды,есптерді шығаруға, үйреніп практикада қолданады  Оқушылар кесінді   ұғымын  біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдаланады Жигсо ІІ әдісі   «Миға шабуыл»  сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі,Ассосaция

Кім алғыр

Формативті бағалау,жетондар беру,бағдаршам,
4 4 Кесінді 1 Кесінді ережелерін мысалдар арқылы меңгереді және білімдерін бекітеді, оны есептер  шығаруда пайдаланады Кесінді салу    ережесін жатқа біледі, оны қолданып есептер шығара алады  «Кім алғыр? Кім ептіЖигсо

Тәжірбиелік \ есептер шығару\

Венн  диаграммасын толтыр:

 

Кері байланыс, ой толғаныс,   жетондар арқылы  бағалау
5 5 Есеп  шығару 1 Оқушылар кесінді  ұғымы жйлы түснік алады,  оны қолданып есептер шығаруға үйренеді Кесінді салу ережелерін ажыратып, анықтамаларды  меңгереді кесіндіге есептер шығаруда пайдаланады.  СТО  бағдарламасының стратегиялары сабаққа кірістіру, практикалық тапсырмаларды беру, тірек сызбалар, диалог, ББҮТоптастыру әдісін пайдалану Өзін-өзі бағалау стикерлер арқылы. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану, талантты және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, оқытуды басқару және көшбасшылық
6 6 Координаталық сәуле 1 Координата сәулелері   жайлы туралы түсініктер қалыптастыды, сулеллер де координаталарды енгізуді толығымен  түсінеді 

 

Ережелер арқылы меңгерілген ойлары толығымен  тқырыптар бойынша менгеріледі,ережелерді пайдалана отырып есептер шығаруға  машықтары дамиды.  Топтастыру әдісін пайдалану , сұрақ-жауап немесе диалог арқылы үй жұмысын тексеру, СТО стратегиялары: «Ұқсастық пен даралық», «Оқырман пікірі», «Оқушы күнделігі», жеке жұмыс, практикалық тапсырма,ББҮ  Формативті бағалау,жетондар беру,бағдаршам,
7 7 Координаталық сәуле 1   Координаталарды енгізуді  анықтайды,есептерді шығаруға, үйреніп практикада қолданады  Координата   ұғымын  біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдаланады  сұрақ-жауап немесе диалог арқылы үй жұмысын тексеру ,Жигсо, Блум таксономия әдісі практикалық тапсырма.,ББҮСто стратегиялары Өзін-өзі бағалау, фармативті бағалау    
8 8 Натурал сандарды  салыстыру 1 Сандарды салыстырды мысалдар арқылы меңгереді және білімдерін бекітеді, оны есептер  шығаруда пайдаланады Салыстыру    ережесін жатқа біледі, оны қолданып есептер шығара алады  Ойын, ББУ, тренинг,Кім жылдам

 

,тәжірбиелік,аквариум ойыны

Семантикалық

карта,

 

Топты бағалау парағы Кері байланыс Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану, талантты және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, оқытуды басқару және көшбасшылық
9 9 Натурал сандарды  салыстыру 1  Сандарды салыстыру  арқылы қалыптасқан түсніктерін қолданып есептер шығаруға үйренеді Есептерді шығару арқылы  салыстыру  ережелерін меңгереді салыстыруға есептер шығаруда пайдаланады.  Жигсо ІІ әдісі   «Миға шабуыл»  сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі,Ассосaция

Кім алғыр

Өзін-өзі бағалау стикерлер арқылы.
10 10 Есеп  шығару 1 Топ пен, жұппен жұмыс жасау арқылы есептерді өз бетінше ғырау дағдылары қалыптастыды, тақырыпты толығымен түсінеді 

 

Өткен тақырыптар бойынша есептерді шығару менгеріледі,ережелерді пайдалана отырып есептер шығаруға  машықтары дамиды.  Топтастыру әдісін пайдалану , карточкамен жұмыс, проблемалық сұрақ,  деңгейлеп оқыту,ББҮ Бағалау критерий,бағдаршам,кері байланыс арқылы.
11 11 Натурал  сандарды  қосу 1 Натурал сандарды қосуды анықтайды,есептерді шығаруға, үйреніп практикада қолданады Оқушылар сыни тұрғыдан ойлайды,өз бетінше ізденеді,өз-өздерін ретке келтіре отырып бағалайды,

білімдерінактикада қолдана алады

«Кім алғыр? Кім ептіЖигсо

Тәжірбиелік \ есептер шығару\

Венн  диаграммасын толтыр:

 

Формативті бағалау,жетондар беру,бағдаршам,
12 12 Натурал  сандарды  қосу 1 Қосу ережелері толығымен меңгеріледі Өз бетінше жұмыс істеу дағдылары қалыптасады Миға шабуыл» «Сәйкестендіру» кестесі, , «ЖИГСО» әдісі, «Бағдаршам» кері әсер парағы Өзін-өзі бағалау, фармативті бағалау Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану, талантты және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, оқытуды басқару және көшбасшылық
13 13 Есеп  шығару 1 Өткен тақырыптар бойынша ережелер мен аныұқтамаларды пайдаланады оны есептер шығаруда кеңінекн пайдаланады Ережелер  жайлы түсіктерін қалыптасыра отырып есептің  өзекті түйінді жерлерін  практикада қолданады СТО  бағдарламасының стратегиялары сабаққа кірістіру, практикалық тапсырмаларды беру, тірек сызбалар, диалог, ББҮТоптастыру әдісін пайдалану Кері байланыс, ой толғаныс,   жетондар арқылы  бағалау
14 14 Натурал  сандарды  азайту 1 Сандарды азайту ұғымдары толығымен қалыптасады, есптер шығару арқылы білімдерін дамытады 

 

Есептердің  негізгі жерлерін және ұқсастықтарын  меңгереді , өзбетінше жұмыс істеуге дағдыланады 1.топтастыру/мозайка/2. Миға шабуыл

3. Практикалық жұмыс

4. Аквариум әдісі

5.Жұптық әңгімі

6.Стикердегі диалонг

Өзін-өзі бағалау стикерлер арқылы.
15 15 Натурал  сандарды  азайту 1 Есептер шығару арқылы азайту ережелерін меңгереді оны есптерді шығаруға, үйреніп практикада қолданады Азайтуда пайдаланатын қасиеттерді қатесіз айтып берді Ойын, ББУ, тренинг,Кім жылдам

 

,тәжірбиелік,аквариум ойыны

Семантикалық

карта,

 

Бағалау критерий,бағдаршам,кері байланыс арқылы.
16 16 Есеп  шығару 1 Есептер мен мысалдар арқылы   тақырыптарды меңгереді және білімдерін бекітеді, оны есептер  шығаруда пайдаланады Біледі, түснеді және шығармашылық жұмыспен айналасуда пайдаланады Миға шабуылАвтрорлық орындық

Жигсо әдісі

Топты бағалау парағы Кері байланыс
17 17 Натурал  сандарды  қөбейту  және  бөлу 1 Көбейту және бөлу ұғымы жйлы түснік алады,  оны қолданып есептер шығаруға үйренеді Ережелер  арқылы  көбейту мен бөлуді  меңгереді,  есептер шығаруда пайдаланады 1.Кім жылдам2.Аквариум әдісі

3.Ойтолғау,эссе

4.Жигсо әдісі

18 18 Натурал  сандарды  қөбейту  және  бөлу 1 Тақырыпты меңгеру арқылы түсініктер қалыптастыды, көбейту мен  бөлу  ережесін түсінеді 

 

Оқушылар сыни тұрғыдан ойлайды,өз бетінше ізденеді,өз-өздерін ретке келтіре отырып бағалайды,

есептерді практикада орындай алады

Жигсо ІІ әдісі   «Миға шабуыл»  сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі,Ассосaция

Кім алғыр

Өзін-өзі бағалау, фармативті бағалау
19 19 Есеп  шығару 1 Есептер шығаруда ережелерді дұрыс анықтай білу дағдысын қалыптастыру Балаларды жеке жұмыс жасауға дағдыландыру, ойлау қабілеттерін дамытып, білімдерін дамыту .топтастыру/мозайка/2. Миға шабуыл

3. Практикалық жұмыс

4. Аквариум әдісі

5.Жұптық әңгімі

6.Стикердегі диалонг

Кері байланыс, ой толғаныс,   жетондар арқылы  бағалау Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану, талантты және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, оқытуды басқару және көшбасшылық
20 20 Есеп  шығару 1 Жаңа білім, математикалық тіл қалыптасадыТіл байлығы

дамып, ойын еркін жеткізе алады

Теорияны практикамен ұштастыра алады.  Оқушының ой өрісі дамиды, пәнге  дегенқызығушылығы

артады

 

СТО  бағдарламасының стратегиялары сабаққа кірістіру, практикалық тапсырмаларды беру, тірек сызбалар, диалог, ББҮТоптастыру әдісін пайдалану Өзін-өзі бағалау стикерлер арқылы.
21 21 Натурал  сандарға  амалдар  қолдану 1 Натурал сандар туралы түсініктерін дамытады қалыптастыды  Оқушылар натурал  ұғымын  біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдаланады 1.Инсерт әдісі 2. «Қарлы кесек» ойыны3.Өзіндік жұмыс

 

Формативті бағалау,жетондар беру,бағдаршам,
22 22 Натурал  сандарға  амалдар  қолдану 1 Нұсқауларды  пайдаланып, есептерге арналған тапсырмаларды орындайды. Білімдерін бекітеді, оны практикада тапсырмаларды орындауда пайдаланады Миға шабуыл» «Сәйкестендіру» кестесі, , «ЖИГСО» әдісі, «Бағдаршам» кері әсер парағы Формативті бағалау.Ауызша мадақтау

Кері байланыс

Жиынтық

бағалау

23 23 Есеп  шығару 1 Есеп шығару арқылы есептердің оқып,мазмұнын ашу арқылы түсініктер қалыптастыды, 

 

Оқушылар есетер шығару әдістерін  біледі, түснеді және есептер шы гаруға пайдаланады  Миға шабуылАвтрорлық орындық

Жигсо әдісі

Бағалау критерий,бағдаршам,кері байланыс арқылы.
24 24 Бақылау  жұмысы  № 1 1

Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
Сабақ жоспарлар сайты ЖОСПАР.КЗ
Добавить комментарий