Пәні: математика

Сабақтың өту мерзімі:

Сабақтың тақырыбы: Қайталау
Сабақтың мақсаты: Өткен тақырыптар бойынша алған білімін қайталау және бекіту
Оқыту нәтижелері:      Өткен тақырыптар бойынша алған білімін қайталайды және бекітеді
 Негізгі дерек көздер: Оқулық, бағалау парағы
Сабақ кезеңдері Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
І. Ұйымдастыру кезеңі:1 мин Оқу құралдарын дайындатып, зейінін сабаққа аударту.Ынтымақтастық атмосферасын орнату:

 

Оқу құралдарын дайындайдыЖақсы тілектер айтады
ІІ. Өткенді қайталауЕске түсіру, түсіну:

15 мин

1. Үй тапсырмасын тексеру:    № 15  (278- бет).2. Бақылау жұмысында жіберген қатемен жұмыс жасау: 1. Жеке жұмыс: тапсырманы дұрыс жауабымен салыстырып тексереді2. Жаппай жұмыс: қол көтеру арқылы есептерді шығарады, қорытынды жасайды
ІІІ. Жаңа сабақ: Талдау және қолдану:

12 мин

1. Жаңа сабақты хабарлау, сабақ мақсатын  қою:2. Санау арқылы топтарға бөлу

3. Тапсырманы орындау: өзіндік жұмыс дәптері

1. Сабақ мақсатын қояды2. 5 топқа бөлінеді

3. Топтық жұмыс: тапсырманы талдайды, ындайды,түсіндіреді, тұжырым жасайды

Сергіту сәті:1 мин Өлең оқу, қимыл-қозғалыс жасау Өлең оқиды, қимыл  жасайды
І\/. Сабақты қорыту:Жинақтау:

12мин

Өзіндік жұмыс дәптерінде № 10 тест тапсырмасын орындау, тексеру: Жеке жұмыс: тест тапсырмаларын орындайды, дұрыс жауабымен салыстырып тексереді, бағалайды
Бағалау: 3 мин Бағалау Өзін өзі және топ жетекшілері
Рефлексия:1 мин 1. Бүгінгі сабақтан не үйрендің?2. Қай тапсырма қиынға соқты?

3. Қай тапсырма оңай болды?

Ауызша жауап береді
Үйге тапс:     Қайталау Күнделікке жазады

 

 

 

 

Пәні: математика

Сабақтың өту мерзімі:

Сабақтың тақырыбы: Есептер және оларды шығару тәсілдері.Тестік тапсырмалар
Сабақтың мақсаты: Қозғалысқа берілген есептерді шығару біліктілігін, есептеу дағдысын жетілдіру, білімін тиянақтау
Оқыту нәтижелері:      Қозғалысқа берілген есептерді шығару біліктілігін, есептеу дағдысын жетілдіреді, білімін тиянақтайды,саралайды,  қорытынды жасайды
 Негізгі дерек көздер: Оқулық, бағалау парағы, сызбалар,кесте, тестік тапсырмалар парағы
Сабақ кезеңдері Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
І. Ұйымдастыру кезеңі:3 мин Оқу құралдарын дайындатып, зейінін сабаққа аударту.Ынтымақтастық атмосферасын орнату:

Санау арқылы топтарға бөлу

Оқу құралдарын дайындайдыЖақсы тілектер айтады

5 топқа бөлінеді

ІІ. Өткенді қайталауЕске түсіру, түсіну:

10 мин

1. Үй тапсырмасын тексеру:    № 12  (278- бет).2. Ауызша жұмыс:

1)  Кестемен жұмыс:

V t S
70 км/сағ 7 сағ ? км
30 м/мин ? 180 км
? 6 сағ 240 км

2) Есептерді шығару:

— 450 км арақашықтықты жүрдек пойызы 5 сағатта жүріп өтті. Пойыздың жылдамдығы қандай?

— Шаңғышы 70 км жолды 14 км/сағ жылдамдықпен жүрді. Шаңғышы осы қашықтықты қанша уақытта жүріп өтеді?

1. Жеке жұмыс: тапсырманы дұрыс жауабымен салыстырып тексереді2. Жаппай жұмыс: қол көтеру арқылы есептерді шығарады, қорытынды жасайды
ІІІ. Жаңа сабақ: Талдау және қолдану:

6мин

1. Жаңа сабақты хабарлау, сабақ мақсатын  қою:2. Оқулықпен жұмыс.

№ 13. Есепті талдау, сызбасын жасау, шығару, түсіндіру, тұжырым жасау:

Ш: 80 х 3  = 240 (км)  80 : 4 = 20 (км/сағ)   240 : 20= 12 (сағ)

Ж: 12 сағатта жүріп өтеді

1. Сабақ мақсатын қояды2. Жұптық жұмыс: есепті талдайды, шығарады, бір-біріне түсіндіреді, тұжырым жасайды
             7 мин  № 14.  Есепті талдау, сызбаға түсіру, шығару, тұжырым жасау:Ш: 780 – 60 х 3  =600            600 : (60 +90)  = 4

Ж: Жеңіл машина 4 сағат жолда болды.

 

Топтық жұмыс: есепті талдайды, шығарады, бір-біріне түсіндіреді, тексереді, қорытынды жасайды
Сергіту сәті:1 мин Өлең оқу, қимыл-қозғалыс жасау Өлең оқиды, қимыл  жасайды
І\/. Сабақты қорыту:Жинақтау:

14 мин

Тест тапсырмасын орындау, тексеру: «Өзіндік жұмыс дәптері»  Тест №101- ә;  2- б;  3 – а;  4- а;  5 – в;  6 –ә; 7 – а;  8 –в; 9 –а; 10 — б Жеке жұмыс: тест тапсырмасын орындайды, дұрыс жауабымен салыстырып тексереді, бағалайды
Бағалау: 2 мин Бағалау Өзін өзі және топ жетекшілері
Рефлексия:1 мин 1. Бүгінгі сабақтан не үйрендің?2. Қай тапсырма қиынға соқты?

3. Қай тапсырма оңай болды?

Ауызша жауап береді
Үйге тапс:1 мин     № 15  (278- бет) Күнделікке жазады

 

 

 

 

Пәні: математика

Сабақтың өту мерзімі:

Сабақтың тақырыбы: Есептер және оларды шығару тәсілдері
Сабақтың мақсаты: Әртүрлі есептерді шығару  қабілетімен есептеу дағдысын жетілдіру.
Оқыту нәтижелері:      Әртүрлі есептерді шығару  қабілетімен есептеу дағдысын жетілдіреді, талдайды, тұжырым жасайды
 Негізгі дерек көздер: Оқулық, бағалау парағы, сызбалар, жеке тапсырма парақтары
Сабақ кезеңдері Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
І. Ұйымдастыру кезеңі:3 мин Оқу құралдарын дайындатып, зейінін сабаққа аударту.Ынтымақтастық атмосферасын орнату:

Санау арқылы топтарға бөлу

Оқу құралдарын дайындайдыЖақсы тілектер айтады

5 топқа бөлінеді

ІІ. Өткенді қайталауЕске түсіру, түсіну:

8 мин

1. Үй тапсырмасын тексеру:    № 8  (278- бет).2. Ауызша жұмыс:

1) Жеке тапсырма парағымен жұмыс (6 оқушы);

2)  Есептер шығару:

3. Математикалық диктант:

956 987 + 37 865 + 758

1 009 090 — 4 674

1. Жеке жұмыс: үй жұмысын дұрыс жауабымен салыстырып тексереді2. Жаппай жұмыс:қол көтеру арқылы есептерді шығарады

3. Жеке жұмыс: матем. диктантты орындайды

ІІІ. Жаңа сабақ: Талдау және қолдану:

7 мин

1. Жаңа сабақты хабарлау, сабақ мақсатын  қою:2. Оқулықпен жұмыс.

№ 9. Есепті талдау, шығару, түсіндіру, тұжырым жасау:

Ш: 69 : 3= 23   ( 69 +23) : 2 =46         69 – 46 =23

Ж: 23 дәптер қосу керек.

1. Сабақ мақсатын қояды2. Жұптық жұмыс: есепті талдайды, шығарады, бір-біріне түсіндіреді, тұжырым жасайды
              7 мин  № 10.  Есепті талдау, сызбаға түсіру, шығару, тұжырым жасау:Ш: 2 Х + 2Х + Х = 90

(Х = 18             18 х 2 = 36)

Ж: 18 , 36, 36

Топтық жұмыс: есепті талдайды, шығарады, түсіндіреді, тексереді, қорытынды жасайды
Сергіту сәті:1 мин Өлең оқу, қимыл-қозғалыс жасау Өлең оқиды, қимыл  жасайды
           6 мин  № 11. Есепті талдау, шығару, түсіндіру:Ш:  Х + 4 – 4 х 2 = 42

( Х = 46 )

Ж: 46 адам болған

Жұптық жұмыс: есепті талдайды, шығарады, түсіндіреді,
І\/. Сабақты қорыту:Жинақтау:

6 мин

Өзіндік жұмыс:376376 : 56               325 х 36 Жеке жұмыс: тапсырманы орындайды, дұрыс жауабымен салыстырып тексереді, бағалайды
Бағалау: 2 мин Бағалау Өзін өзі және топ жетекшілері
Рефлексия:1 мин 1. Бүгінгі сабақтан не үйрендің?2. Қай тапсырма қиынға соқты?

3. Қай тапсырма оңай болды?

Ауызша жауап береді
Үйге тапс:1 мин     № 12  (278- бет) Күнделікке жазады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пәні: математика

Сабақтың өту мерзімі:

 

Сабақтың тақырыбы: Бақылау жұмысы
Сабақтың мақсаты: Өткен тақырыптар бойынша берілген білімді игеру деңгейін тексеру
Оқыту нәтижелері:      Өткен тақырыптар бойынша білімді игеру деңгейін тексереді, өз бетінше жұмыс жасауға дағдыланады
 Негізгі дерек көздер: Оқулық, бақылау жұмысының жинағы (А. Өрісова)
Сабақ кезеңдері Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
І. Ұйымдастыру кезеңі:2 мин Оқу құралдарын дайындатып, зейінін сабаққа аударту.Ынтымақтастық атмосферасын орнату: Оқу құралдарын дайындап, зейінін сабаққа аударады.Жақсы тілектер айту
ІІ. Жаңа сабақ:40 мин  Жаңа сабақты хабарлау   Жаңа сабақтың мақсатымен танысады
Тапсырмаларды орындау:І нұсқа                                                  ІІ нұсқа

1. Амалды орында:

386 х 294                                        130935 : 215

132 840 : 328                                   625 х 217

500 000987 – 678 678                    600 000 789 – 876 876

1 987 654 + 654 789                        2 456 789 + 987 654

Жеке жұмыс: әр оқушы өз бетінше жұмыс жасайды 

 

2.  Теңдеулерді шеш:389 + ( а – 47) = 819                           (Х + 631) – 567 = 666

(а – 86) х 204 = 7548                             (4118 – а) : 68 = 56

3.  Тік төртбұрыштың ауданы      Периметрі 36 см-ге тең шар-45 мм2,  ені 5 мм. Тік төртбұ-     шының ауданын тап.

рыштың периметрін тап.

 

4. Амалдарды орында:247 х 68 : (382 – 363)              384 х 56 : (2745 – 2721)

1734 : 17 х (819 + 401) : 12           1001 : 13 х (318 +466) : 22

5. Есепті теңдеу құру арқылы шығар:Арасы 340 км екі қаладан бірЖеңіл машина 76 км/сағ жыл-

мезгілде бір-біріне қарама-          дамдықпен 3 сағат тас жолмен

қарсы шыққан екі машина           және 46 км/сағ жылдамдықпен

2 сағаттан кейін кездесті.Бірін-   2 сағат қара жолмен жүрді.

шісінің жылдамдығы 80 км/сағМашина барлығы неше км

болса, екіншісінің жылдамды-    жүрді?

ғы қандай?

І\/. Сабақты қорыту:1 мин Жұмысты жинату Жұмысты жинайды
\/. Рефлексия:2 мин 1. Қандай нәтижеге жетуді жоспарладың?2. Қай тапсырма қиынға соқты?

3. Қай тапсырма оңай болды?

Өз ойларын жазады
Үйге тапсырма: Қайталау Күнделікке жазады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пәні: математика

Сабақтың өту мерзімі:

Сабақтың тақырыбы: Есептер және оларды шығару тәсілдері
Сабақтың мақсаты: Есептерді теңдеу құру тәсілі арқылы шығару қабілетін тиянақтау және жүйелеу, есептеу дағдысын жетілдіру
Оқыту нәтижелері:      Есептерді теңдеу құру тәсілі арқылы шығару қабілетін тиянақтайды және жүйелейді, есептеу дағдысын жетілдіреді, саралайды, тұжырым жасайды
 Негізгі дерек көздер: Оқулық, бағалау парағы, сызбалар
Сабақ кезеңдері Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
І. Ұйымдастыру кезеңі:3 мин Оқу құралдарын дайындатып, зейінін сабаққа аударту.Ынтымақтастық атмосферасын орнату:

Санау арқылы топтарға бөлу

Оқу құралдарын дайындайдыЖақсы тілектер айтады

5 топқа бөлінеді

ІІ. Өткенді қайталауЕске түсіру, түсіну:

8 мин

1. Үй тапсырмасын тексеру:    № 4  (277- бет).2. «Ой қозғау».

Есепті теңдеу құру арқылы шығару, талдау, қорытынды жасау:

Серіктің 2000 теңгесі болды. Ол 85 теңгеден 6 тәтті нан және 1 торт сатып алды. Егер Серікте 290 тг қалған болса, онда торт неше теңге тұрады?

85 х 6 + Х + 290 = 2000       Х = 1200

1. Жеке жұмыс: тапсырманы дұрыс жауабымен салыстырып тексереді2. Топтық жұмыс: есепті талдайды,теңдеу құру арқылы шығарады, түсіндіреді, қорытынды жасайды
ІІІ. Жаңа сабақ: Талдау және қолдану:

7мин

1. Жаңа сабақты хабарлау, сабақ мақсатын  қою:2. Оқулықпен жұмыс.

№ 5. Есепті теңдеу құру арқылы шығару, талдау, түсіндіру, тұжырым жасау:

а) Ш: а : 30 = 1750  : 7            Ж:   а = 7500

ә) Ш: Х х 5 = 15 х 4           Ж:  Х = 12 км/ сағ

б  Ш:  2Х + 13 = 21                    Ж:  Х = 4

1. Сабақ мақсатын қояды2. Жаппай жұмыс: қол көтеру арқылы есептерді талдайды, теңдеу құру арқылы шығарады, тұжырым жасайды
              5 мин  № 6.  Есепті талдау, сызбаға түсіру, шығару, тұжырым жасау:Ш: 30 х 3 + 20 х 4 + 10 х 2 =190

Ж: Барлығы 190 ц  тұқым себілген

Жұптық жұмыс: есепті талдайды, шығарады, бір-біріне түсіндіреді, тексереді, қорытынды жасайды
Сергіту сәті:1 мин Өлең оқу, қимыл-қозғалыс жасау Өлең оқиды, қимыл  жасайды
            8 мин  № 7. Есепті талдау, шығару, түсіндіру:Ш: S1-қаб.= 1 х 10= 10 (м2)S2-қаб.= 1 х8 = 8 (м2)

1 м= 200 г     10 х 200 = 2000 (г)        8 х 200 = 1600 (г)

(2000 + 1600) х 2 = 7200 (г)   7200 г= 7 кг 200 г

Sеден = 10 х 8 =80 (м2)       80 х 200 =1600 (г)    1600 г=1кг600г

Ж:  7 кг 200г ақ сыр , 1 кг 600 г қызыл сыр сатып алды.

Жеке жұмыс: есепті әр түрлі тәсілмен шығарады, талдайды, түсіндіреді,
І\/. Сабақты қорыту:Жинақтау:

9 мин

Өзіндік жұмыс:  Жеке жұмыс: тапсырманы орындайды, дұрыс жауабымен салыстырып тексереді, бағалайды
Бағалау: 2 мин Бағалау Өзін өзі және топ жетекшілері
Рефлексия:1 мин 1. Бүгінгі сабақтан не үйрендің?  2. Қай тапсырма қиынға соқты?  3. Қай тапсырма оңай болды? Ауызша жауап береді
Үйге тапс:1 мин     № 8  (278- бет) Күнделікке жазады

 

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here