«Математика» білім саласы

 

МАТЕМАТИКА

1-сынып

(Барлығы – 132 сағат, аптасына 4 сағаттан

 

 

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы Заттарды санау. Қанша? Неше? Нешеу? Тура және кері санау
Мақсаты Сабақтың мақсаты: Математика оқулығымен таныстыру.Заттар туралы түсінік беру. Заттарды санауға үйрету. Ұқыптылққа бейімдеу.Ой-өрісін дамыту.Сабақтың көрнекілігі: Әр түрлі заттар, ойыншықтар,суреттер.

Оқыту әдісі: Түсіндіру, көрсету.

Сабақтың мазмұны.

І Ұйымдастыру: түгендеу, зейінін сабаққа аудару.

Күтілетін нәтиже
+Психологиялық ахуал Психологиялық дайындықБіз балдырған баламыз,

Құстай қанат қағамыз.

Дүниені аралап,

Оқып білім аламыз.

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Қызығушылықты ояту 1.Математика оқулығымен таныстыру. 2.Заттар туралы мағлұмат беру.Заттарды санау: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Кері санау: 10, 9, 8 ,7 ,6 ,5 ,4 ,3, 2, 1. Сурет бойынша әңгіме құрау.

Сандарды тиісті ретпен орналастыру.  2, 4 5, 6, 8, 7, 1, 9, 10

Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі.
Мағынаны тану Оқулықпен жұмыс.Санап үйрену.
Сергіту сәті Орманда кірпі келеді,
Саңырауқұлақ тереді.
Кездесті, міне, керегі:
Екеуі қайың астынан.
Біреуі терек қасынан.
Қанша олар болмақ есепте,
Тоқылған салса себетке?
Ой сергітеді,шашағандарыбасылады
Ой толғаныс Шығармашылық тапсырма:Біз бүгінгі сабақта не істеп үйрендікНені санадық?
Үйге тапсырма Санап  үйрену Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау  Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

 

 

 

 

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы Заттарды салыстыру (пішіні, өлшемі, түсі, ұзындығы, массасы, сыйымдылығы, бағасы, ауданы бойынша)
Мақсаты а)  Заттарды әртүрлі белгілеріне қарай салыстыру  арқылы, олардың түстерінің, пішіндерінің бірдей  немесе әртүрлі болатынын анықтай білуге  үйрету.  ә) заттарды салыстыру арқылы балалардың логикалық  ойлау қабілетін дамыту.Б) Балаларды ұқыптылыққа, реттілікке тәрбилеу

Көрнекілігі: Суреттер.

Әдісі: көрсету, салыстыру, түсіндіру.

Күтілетін нәтиже
+Психологиялық ахуал Қол алысып, қәне, біз,Достасайық бәріміз.

Айтарым бар сендерге,

Тез тұрыңдар шеңберге.

Қандай жақсы бір тұру,

Достарменен бір жүру!

Қандай жақсы дос болу!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Қызығушылықты ояту Заттарды санату.Көрнекіліктер бойынша.Қанша?Неше?Нешінші? деген сұрақтарға жауап беру, мысалдар келтіру. Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі.
Мағынаны тану — Бүгінгі өтетін сабақтың тақырыбы. Заттарды салыстыру.Оқулықпен жұмыс: Заттарды әртүрлі белгілеріне салыстыру.суретте неше доп бар?

Суретте неше шаршы, неше шар бар?

 

 

 

 

 

 

 

 
Салыстыру

  1. Сурет бойынша әңгіме құрастыр.Сана. Жасыл жолақтағы тапсырманы орындау
Сергіту сәті Кел балалар, күлейік!Күлкіменен түлейік!

Қабақ түйген не керек?

Көңілді болып жүрейік.

Кел балалар, күлейік!

Күлкіменен түлейік!

Күлкі көңіл ашады,

Күліп өмір сүрейік!

Ой сергітеді,шашағандарыбасылады
Ой толғаныс Дидактикалық ойын арқылы сөз тіркестерін қолдану.Қысқа-…                     аласа-…                      жұқа-…

Ұзын-…                      биік-…                        қалың—…

Шығармашылық тапсырма:

Әртүрлі заттарды салыстыра отырып, ерешеліктерін анықтау.

Балапандарды санау,суреттер бойынша әртүрлі сұраққа жауап беру.

Үйге тапсырма Заттарды салыстыру Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау  Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

 

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы Кеңістікте бағдарлау. Заттардың кеңістікте орналасу қалпы (оң жақта, сол жақта, жоғарыда, төменде, үстінде, астында, арасында, алдында, артында)
Мақсаты 1. Заттардың кеңістікте орналасу қалпын анықтау туралы түсінік беру.2. Оқушыларды ұқыптылыққа баулу.

3. Танымдылық қабілетін арттыру.

Сабақтың көрнекілігі суреттер

Оқыту әдісі: көрсету, түсіндіру.

Күтілетін нәтиже
Психологиялық ахуал Түгендеу, партаға дұрыс отыру.Сабаққа назарын аудару.

Қоңырау да соғылды.

Сабақ та міне басталды.

Өз орнында ма барлығы?

Дәптер,қалам,қарындаш?

Отыр ма,дұрыс барлығы?

Зер сала бәрі қарай ма?

Тыңдауға бәрі дайын ба?

Ойын «Сөйлемді жалғастыр»

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Қызығушылықты ояту а) Сыныптағы орналасқан заттарды кеңістікте орналасуына қарай анықтау.ә) Оқушыны алды –артында және онымен қатар отырған оқушылардың есімін атату. Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі.
Мағынаны тану ) Оқулықпен жұмыс: 1. Сурет бойынша жұмыс (жоғарыда- төменде, оң жақта-сол жақта орналасқан заттарды анықтау.)2. Көшеде, мектеп ішінде жүру тәртібін білу.

3. Үстел үстінде, астында орналасқан заттарды анықтау. б) Оқушыларды бір-бірінің алдына, артына, оң жағына , сол жағына тұрғызу.

4.Салыстыр.Сана.Суретпен жұмыс

в) Дәптермен жұмыс.

Сергіту сәті Орманда кірпі келеді,
Саңырауқұлақ тереді.
Кездесті, міне, керегі:
Екеуі қайың астынан.
Біреуі терек қасынан.
Қанша олар болмақ есепте,
Тоқылған салса себетке?
Ой сергітеді,шашағандарыбасылады
Ой толғаныс Шығармашылық тапсырма:г) Орналасу кеңістігін анықтау.

Біз сендермен заттың кеңістікте орналасуын анықтадық, қолдану тәртібін білдік.

Үйге тапсырма Дәптермен жұмыс Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау  Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

 

 

 

 

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы Қозғалыс бағыты (жоғарыдан төмен қарай, төменнен жоғары қарай,бір-біріне қарама-қарсы, бір бағытта, қарама-қарсы екі бағытта)
Мақсаты Қозғалыс бағыты туралы түсінік.  Жоғарыдан-төменге қарай немесе бір-біріне қарама-қарсы  екі бағытта қозғалыс туралы түсінік.
Күтілетін нәтиже
Психологиялық ахуал Қол алысып, қәне, біз,Достасайық бәріміз.

Айтарым бар сендерге,

Тез тұрыңдар шеңберге.

Қандай жақсы бір тұру,

Достарменен бір жүру!

Қандай жақсы дос болу!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Қызығушылықты ояту
Сурет бойынша әңгімелесу
Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі.
Мағынаны тану Оқулықтағы тапсырмаларды орындау.Дәптермен жұмыс.

Қозғалыс түрлері туралы түсінік.

Сергіту сәті Кел балалар, күлейік!Күлкіменен түлейік!

Қабақ түйген не керек?

Көңілді болып жүрейік.

Кел балалар, күлейік!

Күлкіменен түлейік!

Күлкі көңіл ашады,

Күліп өмір сүрейік!

Ой сергітеді,шашағандарыбасылады
Ой толғаныс Шығармашылық тапсырма:А) «Кім шапшаң?»
Ә) «Ойлан, тап!»
Б) Біз не үйрендік? «Бір сөзден көп» құрастыру;
Үйге тапсырма Дәптермен жұмыс Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау  Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

 

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы Заттарды қозғалыс жылдамдығы бойынша салыстыру (жылдам, баяу)
Мақсаты Жылдамдығы бойынша салыстыру (жылдам, баяу)ұғымдарын меңгерту.Практика арқылы ойлау қабілеттерін

жетілдіретүсу.

Күтілетін нәтиже
+Психологиялық ахуал Психологиялық дайындықБіз балдырған баламыз,

Құстай қанат қағамыз.

Дүниені аралап,

Оқып білім аламыз.

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Қызығушылықты ояту Оқушыларға электронды оқулықтан,тақырыпқа байланысты мәлімет беру. Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі.
Мағынаны тану Оқулықтағы тапсырмаларды орындау.Дәптермен жұмыс.

Қозғалыс түрлері туралы түсінік.

Сергіту сәті Орманда кірпі келеді,
Саңырауқұлақ тереді.
Кездесті, міне, керегі:
Екеуі қайың астынан.
Біреуі терек қасынан.
Қанша олар болмақ есепте,
Тоқылған салса себетке?
Ой сергітеді,шашағандарыбасылады
Ой толғаныс Қызық сұрақтар.Тасбақа қалайқимылдайды?

Поезд ше?

Машина қалай жүреді?

Ат қалай шабады?

Үйге тапсырма Дәптермен жұмыс Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау  Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

 

 

 

 

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы Уақытты бағдарлау (бұрын, кейін, дейін, содан соң, алдымен, содан кейін, кеше-бүгін-ертең). Уақыт бойынша салыстыру (жасы үлкен, жасы кіші)
Мақсаты 1. Уақыт аралығы жайында түсіндіру .2. Оқушыларды ұқыптылыққа, тазалыққа       баулу. Адамгершілік тәрбие беру. 3. Сана сезімін оята отырып, ой-өрісін дамыту.Сабақтың көрнекілігі суреттер

Оқыту әдісі: көрсету, түсіндіру.

Күтілетін нәтиже
+Психологиялық ахуал Қол алысып, қәне, біз,Достасайық бәріміз.

Айтарым бар сендерге,

Тез тұрыңдар шеңберге.

Қандай жақсы бір тұру,

Достарменен бір жүру!

Қандай жақсы дос болу!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Қызығушылықты ояту 1.  Жоғарыда- төменде, оң жақта-сол жақта орналасқан заттарды анықтау. 2. Көшеде, мектеп ішінде жүру тәртібін білу. 3. Үстел үстінде, астында орналасқан заттарды анықтау. Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі.
Мағынаны тану а) Сурет бойынша әңгіме құрату.Мен таңертең төсектен тұрамын. Төсегімді жинаймын.Содан кейін беті-қолымды жуамын.Ертеңгі асымды ішемін.Содан соң мектепке барамын. Сабақтан келген соң түскі тамағымды ішемін. Түстен кейін алдымен мамама үй жинауға көмектесемін.Біраздан соң сабағыма дайындаламын.Кешке қарай біраз ойнаймын. Кешкі тамағымды ішіп, жуынып, ұйықтаймын.

ә) Адамдардың күндізгі, түнгі  жұмыс істеу уақыты туралы түсінік беру.

Сергіту сәті Кел балалар, күлейік!Күлкіменен түлейік!

Қабақ түйген не керек?

Көңілді болып жүрейік.

Кел балалар, күлейік!

Күлкіменен түлейік!

Күлкі көңіл ашады,

Күліп өмір сүрейік!

Ой сергітеді,шашағандарыбасылады
Ой толғаныс Шығармашылық тапсырма:а)-Көктемде тұқым себуге дайыдайтынын бәріміз білеміз. Күн жылына бастаған кезде қарбыз тұқымын септік.(әрі қарай оқушылар жалғастырады). 1.Себілген тұқым өнеді. 2. Содан кейін көгере бастайды. 3. Содан кейін гүлдеп түйін тастайды. 4. Одан кейін біртіндеп үлкейеді, жазда толысады. 5. Күзде піседі, жетіліп піскен қарбыз жиналады.

Дәптермен жұмыс.

Үйге тапсырма Өзінің күн тәртібін құрастырады. Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау  Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

 

 

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы Реттік санау. Нешінші?
МақсатыКүтілетін нәтиже Оқушыларды реттік қатынастармен таныстыру. 2. Ұқыптылыққа баулу,адамгершілік тәрбие беру. 3. Санның реттік мәнімен таныстыру.нәрселердің қандай ретпен саналғанын анықтауға болатынын  көрсету.Сабақтың көрнекілігі: Суреттер.

Оқыту әдісі: Әңгімелеу, сұрақ-жауап.

+Психологиялық ахуал Психологиялық дайындықБіз балдырған баламыз,

Құстай қанат қағамыз.

Дүниені аралап,

Оқып білім аламыз.

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Қызығушылықты ояту Бұрын-кейін математикалық терминінің уақыт аралық мәнін мағынасын айту.  Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі.
Мағынаны тану а) Балаларды қатарға тұрғызып, 1-ші болып келе жатқан кім?2-ші болып келе жатқан кім? Одан кейінгі кім?3-ші, 4-ші кім? Барлығы қанша бала?Оқулықпен жұмыс:

1-сурет. -Балалардың қайсысы бірінші болып келе жатыр? -Одан кейінгі екінші болып келе жатқан кім?  — Ең соңында кім келе жатыр? 2-сурет. 1 Алма ағашы қайтті? Одан кейін….? Күзде ше? Қыста алма ағашының жапырақтары түгел түсіп қалды? 3-сурет. Ең алғаш рет балалар мектепке келді? Автобустың қай есігінен мінеміз? (артқы)

4-сурет. Сол жақта бірінші болып қандай үй тұр? т.б.

Сергіту сәті Орманда кірпі келеді,
Саңырауқұлақ тереді.
Кездесті, міне, керегі:
Екеуі қайың астынан.
Біреуі терек қасынан.
Қанша олар болмақ есепте,
Тоқылған салса себетке?
Ой сергітеді,шашағандарыбасылады
Ой толғаныс Шығармашылық тапсырма:1. Санауға жаттығу.2. Қанша? нешінші? деген сұрақтарды салыстыру.3. Дәптермен жұмыс.

 

Үйге тапсырма Санауды қайталау Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау  Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here