ГЕОМЕТРИЯ 10-сынып

(барлығы 68 сағ, аптасына 2 сағ)

 

Оқу материалының мазмұныСабақтық мақсаты: Сағат саны Оқытуда қолданыла-тын  әдіс-тәсілдер Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі Күтілетін нәтиже Үйрену  мақсатында бағаны  қоса, бағалау Барлық оқушыларды сабаққа тарту  жұмысы Негізгі  дереккөздер немесе ресурстар Мерзімі
 1. 9-сынып геометрия курсын ќайталауҚайталау арқылы өткен тақырыптармен   таныса отырып, тапсырмалаврдың мазмұнын ашады, , түсініп есеп шығаруды дамытады. 4 Сұрақ-жауап болжау, «Жигсо»,рольге бөлу, Венн диаграммасы  Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды Оқушылар өткен тақырыптарды  біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдаланады Өзін-өзі бағалау стикерлер арқылыБасбармақ, смайликтер арқылы Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы    
                   
                   2.  Стереометрия аксиомалары (4 сағ.): 4
5 Стереометрияның  негізгі ұғымдары мен аксиомалары, аксиомалардың салдарларыТақырып мазмұнын түсіну, идеялық ұстанымындағы мен маңыздылығын түсіне отырып  ойына өзінше ой қосу арқылы пікір айтуға машықтанады 1 «Миға шабуыл» стратегиясы, топтастыру,  есептер шығаруСалыстырма картасы

Жигсо әдісі.

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Стереометрияның  негізгі ұғымдары мен аксиомаларына  жалпы шолу жасай отырып тақырыптыі біледі, түснеді және есептерді пайдаланады 

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
6 Кеңістіктегі нүктелер, түзулер жəне жазыќтыќтарТақырыптың маңыздылығын тапсырмалар арқылы түсінеді, қайталау арқылы ой өрісін дамытады, топпен жұмыс жасауға дағдыланады 1 миға шабуылесептер шығару

Автобус аялдамасы

Почта ойыны.

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Кењістіктегі нүктелер, түзулер жəне жазықтықтар  туралы тапсырмаларды қолданып  есептер шығаруға дағыланады  Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
7-8 Нүктелер мен түзулердіњ жазықтықтарға тиістілігі туралы тұсінікТақырыпты түсініп оқу арқылы, нүктелер мен түзулердіњ жазықтықтарға тиістілігі туралы  тереңірек мағлұмат алады.Құрастыру, іздену, ойлау дағдылары дамиды 2 Жеке  жұмыс, деңгейлік тапсырмалар.Инсерт

Венн диограммасы

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,  Оқушылар  тақырыптың мазмұнын   түснеді және біледі оны есептер шығаруда пайдаланады Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
9 Кеңістіктегі екі түзудің өзара орналасуы: қиылысқан, параллель жəне айқас түзулерТақырыпты зертеу арқылы  түсініктер қалыптасады, тақырыпты  түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге, ойын тиянақтай білуге дағдыланады, топпен бірге жұмыс істеуге үйренеді 1 Топтастыру , «миға шабуыл» , есептер шығару.Семантикалық карта

Салыстыру кестесі

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Кеңістіктегі екі түзудіњ өзара орналасуы және  қиылысқан, параллель жəне айқас түзулер қасиеттері  мен   белгілерін ажыратып, анықтамаларды  меңгереді .  Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
10-11 Кеңістіктегі параллель түзулердіњ қасиеттеріКеңістіктегі параллель түзулердіњ қасиеттерін анықтамалары арқылы  түсініп оқып , оқушының өзіндік іс әрекеттерінің қалыптасуына мүмкіндік жасау арқылы ой өрісін дамыту. 2 Жигсо ІІ әдісі   «Миға шабуыл»  сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі,Ассосaция

Кім алғыр

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Жұмыс  жайлы білімін тиімді қолдануға үйренеді.ығармашылық қабілеттері іс-әрекетте көрінеді.

Топтық бағалау мен топішілік бағалауды үйренеді.

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here