2015-2017-2018 оқу жылы 5 – сынып
«Ақпарат және ақпараттық үдерістер» тарауы бойынша орта мерзімді жоспар
№ | Сабақтың тақырыбы | Оқып – үйренудің негізгі мақсаттары | Мерзімі | Оқытуда қолданылатын әдіс- тәсілдер | Оқып үйренудің нәтижесі | Үйрену мақсатында бағаны қоса алғанда бағалау | Негізгі дереккөздер |
Негізгі мақсат: Оқушылардың ақпараттық процесстер, қасиеттері, ақпарат мөлшері және ақпаратты кодтау туралы мағлұмат игеру дағдыларын қалыптастыру. | |||||||
1-сабақ | Кіріспе. Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру. | ЕТ-пен жұмыс істеукезіндегі ҚТ
ережелерін және төтенше жағдайларда не істеу керектігі туралы ережелер туралы білімдерін қалыптастырады; |
«Ой қозғау» әдісі | Информатика кабинетінде қауіпсіздік ережесін сақтау ережелерін және көзді талдырмау жаттығуларын жасау мағлұматты игереді. | Белгілермен бағалау
Топтық бағалау |
Информатика-5 сынып,
«Арман-ПВ» баспасы-2015
|
|
2-сабақ | Информатика. Ақпарат. | Информатика және ақпарат деген не, ақпарат қасиеттері және оның түрлері туралы білімдерін қалыптастырады; | «Миға шабуыл» әдісі«Ассоцация» | Ифнорматика, ақпарат туралы ұғымын, түрлерін және қасиеттерін меңгере отырып, өз бетінше жұмыс істеуге дағдыланады. | Белгілермен бағалауТоптық бағалау
|
Информатика-5 сынып,
«Арман-ПВ» баспасы-2015, ДК |
|
3-сабақ | Ақпараттардың алуан түрлілігі және олардың тәсілдері. Ақпаратсаны және оның өлшем бірлігі. | Ақпараттық процесс ұғымы, өңдеу тәсілдері және ақпарат өлшем бірліктері жайлы мағлұматты мысалдар арқылы меңгереді. | «Джигсо» әдісі | Ақпараттық процесс түрлерін анықтауды және деңгейлік тапсырмаларды бірлесе отырып мысалдар арқылы орындауға дағдыланады. | Өз-өзін бағалауТоп басшысы бағалау
Белгілермен бағалау Жиынтық бағалау
|
Информатика-5 сынып, «Арман-ПВ» баспасы-2015, ДК | |
4-сабақ | Практикалық жұмыс | Аақпараттық үдерістер тарауын қорытындылайды және өз білімдерін бекітеді; | «Маршрут картасы» | Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, тарауды қорытындылайды және компьютерде жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады. | Топтық бағалау( — өте жақсы
— жақсы — жаман емес ) Критериалды бағалау Жиынтық бағалау |
ДК. нформатика-5 сынып,
«Арман-ПВ» баспасы-2015 |
«Компьютер – ақпаратты өңдеу құралы» тарауы бойынша орта мерзімді жоспар
№ | Сабақтың тақырыбы | Оқып – үйренудің негізгі мақсаттары | Мерзімі | Оқытуда қолданыла-тын әдіс- тәсілдер | Оқып үйренудің нәтижесі | Үйрену мақсатында бағаны қоса алғанда бағалау | Негізгі дереккөздер | |
Негізгі мақсат: Оқушылардың компьютер құрылғылары және операциялық жүйе ұғымы туралы білімдерін қалыптастыра отырып, жұмыс істеуге дағдыландыру. | ||||||||
1-сабақ | Компьютер. Компьютердің негізгі құрылғыларының міндеттері және мүмкіндіктері. | Компьютер ұғымымен танысады және міндеттері туралы білімдерін қалыптастырады. | «Миға шабуыл» әдісі «Ассоцация» | Компьютерді іске қосу және өшіру қызметтерін игеруге және тәжірибе жүзінде қолдануға дағдыланады. | Белгілермен бағалауТоптық бағалау
|
Информатика5 сынып,
«Арман-ПВ» баспасы-2015, ДК |