Қазақ тілі 8-сынып орыс сыныптарына ҚМЖ

Оқу ісінің меңгерушісі:

 

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы Отбасы сыйластығы
МақсатыКүтілетін нәтиже Тақырыптың  маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады.  Қазақ тілінде дұрыс сөйлеуге, жазуға үйренеді.
Психологиялық ахуал Психологиялық дайындық«Жүректен — жүрекке» шеңбері

– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлу Геометриялық фигуралар үлестіріледі Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты ояту «Ыстық орындық» ойыны
Сергіту сәті «Халықтар» биі
Жаңа сабақ Оқулықтағы тапсырмаларды  орындауТақырып бойынша таныстырылым тамашалау

Дәптермен жұмыс

Сөздік жұмысы

Әр топқа ресурстрды  бөліп беру

Оқылым

жазылым

Ой толғаныс БББ кестесі

Білем Білдім Білгім келеді
 
Үйге тапсырма Қалған тапсырманы орындау Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс  

 

 

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

 

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы Ата-әке-бала
МақсатыКүтілетін нәтиже Тақырыптың  маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады.  Қазақ тілінде дұрыс сөйлеуге, жазуға үйренеді.
Психологиялық ахуал – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.Кел, балалар, күлейік!

Күлкіменен түлейік!

Күлкі- көңіл ажары !

Күліп өмір сүрейік!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлу Шарлар арқылы топтарға бөлу.
Қызығушылықты ояту
Өзің қандай мәліметтер қосар едің?
Өткен сабақта саған не әсер етті?
Сергіту сәті «Қаражорға» биі
Жаңа сабақ Оқулықтағы тапсырмаларды  орындауТақырып бойынша таныстырылым тамашалау

Дәптермен жұмыс

Сөздік жұмысы

Ұрпақ-поколение

Мәртебе-авторитет

Сыйлау-уважать

Ақылшысы-советник

Әр топқа ресурстрды  бөліп беру

Оқылым

жазылым

Рефлексия Екі жақты күнделік стратегиясы

Кітаптағы жазбалар Менің жаңалығым
   

 

Үйге тапсырма Қалған тапсырмаларды орындау Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс Бағалау парақшаларын толтыру.Смайликтер арқылы кері байланыс орнату Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

 

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы Отбасы-сыйластық ортасы
МақсатыКүтілетін нәтиже Тақырыптың  маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады.  Қазақ тілінде дұрыс сөйлеуге, жазуға үйренеді.
Психологиялық ахуал Психологиялық дайындық«Жүректен — жүрекке» шеңбері

– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлу Әртүрлі гүлдер  үлестіріледі Оқушылар таңдаған гүлдеріне сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты ояту Тақырыпқа сай  эссе жазуСурет салу

Жаңа тақырып туралы түсінік

Сергіту сәті «Халықтар» биі
Жаңа сабақ Оқулықтағы тапсырмаларды  орындауДәптермен жұмыс

Оқулықтағы  тапсырмаларды топтарда бөліп орындату.

Сөздік жұмысын жүргізу.

Деңгейлік тапсырмаларды орындату.

Сұрақтарға жауап жазыңдар.

Отбасындағы бірлік неден басталады?

Әкені неге асқар тау дейді?

Ананы неге бұлақ дейді?

Ой толғаныс БББ кестесі

Білем Білдім Білгім келеді
 
Үйге тапсырма Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс  

 

 

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

 

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы Бірлік күні
МақсатыКүтілетін нәтиже Тақырыптың  маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады.  Қазақ тілінде дұрыс сөйлеуге, жазуға үйренеді.
Психологиялық ахуал Өзімізді бірқалыпты, жайлы сезінеміз, тік тұрамыз, арқамызды тік ұстаймыз. Алдымен мұрнымызбен терең дем аламыз, ал дем шығарғанда дыбысты қатты әрі қуатты етіп шығарамыз.
Деміңізді мұрыныңызбен ішке тартып, демді сыртқа шығарар кезде қатты бар дауысыңызбен «А» дыбысын айтыңыз — ол бүкіл денеңіздің сауығуына көмегін тигізеді.
«Е»- қалқанша без жұмыстарына әсер етеді.
«И»- миыңызға, көзіңізге, құлағыңызға.
«О»- жүрегіңіз бен өкпеңізге
«У»- асқазан маңындағы дене мүшелеріңізге
«Х»- денеңіздің тазаруына
«ХА»- көңіл — күйіңіздің көтерілуіне.
Осы жаттығуды жаттап алып, әркезде орындап отырыңыздар, денсаулығыңыз өз қолыңызда, эмоционалдық стресске шалдықпаудың алдын аламыз.
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлу Әртүрлі гүлдер  үлестіріледі Оқушылар таңдаған гүлдеріне сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты ояту Бірлік күніТақырыпқа сай  эссе жазу

Сурет салу

Жаңа тақырып туралы түсінік

Сергіту сәті «Халықтар» биі
Жаңа сабақ Оқулықтағы тапсырмаларды  орындауДәптермен жұмыс

Оқулықтағы  тапсырмаларды топтарда бөліп орындату.

Сөздік жұмысын жүргізу.

Деңгейлік тапсырмаларды орындату.

Ой толғаныс БББ кестесі

Білем Білдім Білгім келеді
 
Үйге тапсырма Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс  

 

 

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

 

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы Отбасында кімдер бар?
МақсатыКүтілетін нәтиже Тақырыптың  маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады.  Қазақ тілінде дұрыс сөйлеуге, жазуға үйренеді.
Психологиялық ахуал Психологиялық дайындық«Жүректен — жүрекке» шеңбері

– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлу Геометриялық фигуралар үлестіріледі Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты ояту Отбасында кімдер бар?«Ыстық орындық» ойыны
Сергіту сәті «Халықтар» биі
Жаңа сабақ Оқулықтағы тапсырмаларды  орындауТақырып бойынша таныстырылым тамашалау

Дәптермен жұмыс

Сөздік жұмысы

Әр топқа ресурстрды  бөліп беру

Оқылым

жазылым

Ой толғаныс БББ кестесі

Білем Білдім Білгім келеді
 
Үйге тапсырма Қалған тапсырманы орындау Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс  

 

 

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

 

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

 

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы Әке мен бала
МақсатыКүтілетін нәтиже Тақырыптың  маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады.  Қазақ тілінде дұрыс сөйлеуге, жазуға үйренеді.
Психологиялық ахуал – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.Кел, балалар, күлейік!

Күлкіменен түлейік!

Күлкі- көңіл ажары !

Күліп өмір сүрейік!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлу Шарлар арқылы топтарға бөлу.
Қызығушылықты ояту
Өзің қандай мәліметтер қосар едің?
Өткен сабақта саған не әсер етті?
Сергіту сәті «Қаражорға» биі
Жаңа сабақ Әке мен балаОқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Тақырып бойынша таныстырылым тамашалау

Дәптермен жұмыс

Сөздік жұмысы

Әр топқа ресурстрды  бөліп беру

Оқылым

жазылым

Рефлексия Екі жақты күнделік стратегиясы

Кітаптағы жазбалар Менің жаңалығым
   

 

Үйге тапсырма Қалған тапсырмаларды орындау Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс Бағалау парақшаларын толтыру.Смайликтер арқылы кері байланыс орнату Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

 

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы Ана
МақсатыКүтілетін нәтиже Тақырыптың  маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады.  Қазақ тілінде дұрыс сөйлеуге, жазуға үйренеді.
Психологиялық ахуал Психологиялық дайындық«Жүректен — жүрекке» шеңбері

– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлу Әртүрлі гүлдер  үлестіріледі Оқушылар таңдаған гүлдеріне сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты ояту АнаТақырыпқа сай  эссе жазу

Сурет салу

Жаңа тақырып туралы түсінік

Сергіту сәті «Халықтар» биі
Жаңа сабақ Оқулықтағы тапсырмаларды  орындауДәптермен жұмыс

Оқулықтағы  тапсырмаларды топтарда бөліп орындату.

Сөздік жұмысын жүргізу.

Деңгейлік тапсырмаларды орындату.

Ой толғаныс БББ кестесі

Білем Білдім Білгім келеді
 
Үйге тапсырма Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс  

 

 

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
Сабақ жоспарлар сайты ЖОСПАР.КЗ
Добавить комментарий