Пән: қазақ тілі 1  сабақ

Сынып: 5 сынып

Сабақтың тақырыбы: Ана тілінің қызметі.

Мақсаттары: Ауызша және жазбаша ана тілінің қызметі туралы.. Ауызша және жазбаша ана тілінің түрлерін ажырата алу.Ли нгвистикалық дүниетанымдарын кеңейту.

Күтілетін  нәтиже : Ауызша және жазбаша ана тілінің қызметі ерекшеліктерін айқындай алады.

  • ауызша және жазбаша ана тілін ажырата алады.
  • Қазақ тілінің қоғамдық қызметі мен маңызын нақты деректер келтіре отырып түнінеді, лингвистикалық дүниетанымдары кеңейтеді.

Модульдері: АКТ, СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін  басқару және оқытуды бағалау), ДО (диалогтық оқыту)

Бағалау: Өзін өзі (ӨӨБ), жұптық (ЖБ), топтық (ТБ), жиынтық (ЖБағ)

Деректер: тақта, стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер, бағалау парақтары

Әдіс тәсілдер:  Кім жылдам, Жигсо,Тест

 

Сабақ кезеңдері Уақыт  Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті
Білім 

Қызығушылық

тарын  ояту

2мин Кім жылдамИнтерактивті тақтаға «Қайталау–оқу айнасы»   әр түрлі  деңгейдегі сұрақтар беріледі,

 

Интерактивті тақтадағы сұрақтар арқылы оқушылардың кезекпен жауап беруі сұралады. Оқушылар интерактивті тақтадан кез-келген ұяшықты таңдайды да,топ мүшелері кезектесіп жауап береді. Оқушылар еске түсіреді, талдайды.  АКТ
Түсіну 7мин Постер арқылы жаңа тақырыпты өткен тақырыппен байланыстыру Мұғалім оқушыларға  тапсырмалар береді  олар түсініктерін қағазға салу керек , постер арқылы қорғайды Күз туралы ойларын постерге салу керек, түсінікетерін постер арқылы қорғап айту крек ЖТЖЕ
Қолдану 10мин 4 сынптағы өткендерді қайталау Қысқашы кітаппен жұмысТопқа жаттығу жазғыу арқылы граматикалық  жазуларын байқау Топ бойынша тапсырмаларды орындайды, тапсырмалар қолданады СТО
Сергіту сәті 1 мин Танцующий человек под дерево Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды. АКТ
Талдау 15мин Жаңа тақырыпты  Жигсо әдісіарқылы тақырыпты бөліктерге   бөліп, оқуға тапсырма береді.І топ: І жағдай

ІІ топ: ІІ жағдай

ІІІ топ: ІІІ жағдай

4- сарапшы

 

      Топтағы бір нөмірлі балалар бір мысалды қарастырып, бірге отырып талқылап, өз топтарына келіп түсіндіреді  Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады. Топтық талқыға салады,ойланады.Өзгелерді тыңдай  отырып , өз білімін толықтырады. Ізденеді.І топ : І жағдай – Қазақ тілі  туралы ой

ІІ топ: ІІ жағдай –Қазақ тілінің маңызы

3 топ ІІІ жағдай.-Қазақ тілі – ана тіліміз.

Тапсырмаларды орындап қағазға жазады.

 

Жинақтау 5мин Әр топқа деңгейлік тапсырмаларды тест түрінде  беріледі.  Топ жетекшілеріне топ мүшелерін бағалау үшін критерийлер беріледі. Оқушылар тест шешіп, критерий арқылы топ жетекшісі топ мүшелерін бағалайды, топ жетекшісін топ мүшелерінің бірі  бағалайды. 
Бағалау 2 мин Критерийлер арқылы бағалау Постерлер астына смайлик жапсыру арқылы топтар ақылдасып,басқа топтарды бағалады.Топ жетекшісі өз топ мүшелерінің жұмысын бағалайды.Топтық жұмыстардың жиынтық бағасы қойылады. Өзін –өзі бағалау, топтық , жұптық бағалау
Рефлексия 2 мин Стикерлерді толтыру Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пән: Қазақ тілі 2   сабақ

Сынып: 5 сынып

Сабақтың тақырыбы: Ана тілдің жазу мен сөйлемдегі мәні.

Мақсаттары: Сөз байлықтары мен сөздік қорларын, сөйлеу тілдерін меңгеруі.Ауызша және жазбаша тілін қолдануы

Күтілетін  нәтиже : сөз байлықтары мен сөздік қорлары молаяды, сөйлеу тілдері мәдениеті артады

Модульдері: АКТ (ақпараттық коммуникативтік технология), СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін  басқару және оқытуды бағалау), ДО (диалогтық оқыту)

Бағалау: Өзін өзі (ӨӨБ), жұптық (ЖБ), топтық (ТБ), жиынтық (ЖБағ)

Деректер: тақта, стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер, бағалау парақтары

Әдіс тәсілдер: Миға шабуыл, Ассоциация құру,Кім шапшаң

 

 

Сабақ кезеңдері Уақыт  Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті
Білім 

Қызығушылық

тарын  ояту

2мин «Миға шабуыл»Әдісі  бойынша сұрақ- жауап сәті

 

Өткен  материалдағы білімді еске түсіру үшін,  диалог арқылы  сұрақ- жауап сәтін өткізу Әр оқушы жеке жеке жауап береді.  АКТ
Түсіну 7мин СемантикалықКартамен жұмыс Әр топқа семантикалық карта таратылады өткен тақырып пен  жаңа тақырып төңірегінде ақылдасып орындап, талдайды  Топта талқылайды,талдайды,картаны толтырады, нәтижені интерактивті тақтаға жазып, қорғайды.  ЖТЖЕ
Қолдану 10мин Пікірталас сұрақтарымен жұмысАссоциация құру

1-топ   Ана тілінің жазудағы мәні  2-топ Ана тілінің сөйлеудегі маңызы

Оқушыларға пікірталас кезеңін өткізу, автордың  өлнеңдегі сипаттамасы бойынша   сипаттау Сұраққа сыни тұрғыдан ойлана отырып жауап береді.Кейіпкерлерге сипаттама береді

Тақырып туралы өз ойларын жазады. Өз ойларын айтады.

 

СТО
Сергіту сәті 1 мин «Балапандар биі» атты жаттығу жасау Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды. АКТ
Талдау 10мин   «Кім шапшаң» ойыны бойынша сұрақ жауап жүргізу арқылы  тақырыпты талдау  Сұрақ-жауап арқылы әр топты  диалогқа түсірусұрақтар жасалып, интерактивті тақтада көрсетіледі, топпен жарысады Сйдта жазылған барлық  сұрақтары мен тапсырмалар интерактиті тақтамен беріліп, әр топ өз білгендерін, білетіндерін сыни тұрғыдан ойлау арқылы нақты дәлелдермен жауап береді, топпен жарысады
Жинақтау 10 мин «Ана тілдің жазу мен сөйлемдегі мәні.» (10 мин)   Постермен  жаңа тақырыпты қорғауТақырыпты жинақтау

 

Осы көрстелген жаңа тақырыпты оқушыларға жинақтау үшін  жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату.Кітаппен жұмыс жасату Постер арқылы тақырыптарын қорғату Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айтуПостер арқылы бар білімдерін  топпен талқылап отаға  топтан оқушы шығып, тапсырманы постер арқылы қорғайды және өз пікірлерін ортаға салады., бір-біріне түсіндіреді, тақырыпты  жинақтайды
Бағалау 2 мин «Бірлік бар жерге, тірлік бар»тақырып бойынша шағын әнгіме құрастырып,ойларын жинақтау Тапсырманы өздігімен дәптерге жазғызу.Бағалауды басқару

Жауаптарын қабылдап, бағыт беру

Ойлап табады, байланыстырады,шығарады. Ойын түйіндейді. Дәптерге шағын әңгіме жазады. Дәптер аламсып тексереді ЖБ

Бағалайды,талқылайды. Өз пікірін айтады.

 

 

Рефлексия 2 мин Стикерлерді толтыру Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну Ұсынылған стикерді толтыру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пән: Қазақ тілі 3 сабақ  Диктант

Сынып: 5 сынып

Сабақтың тақырыбы: Ауызша және жазбаша тіл-   4 сабақ

Мақсаттары: Ауызша және жазба тіл нормаларын ұғынуы, сақтауы, ұстануы. Ұғыну арқылы сауатты жазуға ұмтылуы

Күтілетін  нәтиже : Ауызша және жазба тілді ұғына алады, сақтай алады, ұстана алады.Ұғыну арқылы сауатты жазуға ұмтыла алады

Модульдері: АКТ (ақпараттық коммуникативтік технология), СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін  басқару және оқытуды бағалау), ДО (диалогтық оқыту)

Бағалау: Өзін өзі (ӨӨБ), жұптық (ЖБ), топтық (ТБ), жиынтық (ЖБағ)

Деректер: тақта, стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер, бағалау парақтары

Әдіс тәсілдер:  Жигсо,Спираль, Өмірлік ахуалды талдау әдісі

 

Сабақ кезеңдері Уақыт  Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті
Білім 

Қызығушылық

тарын  ояту

2мин   «Миға шабуыл» әдісі арқылы сұрақ жауап  Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру. Топ бойынша өткен  тақырыптар бойынша сұрақ- жауаптарға дайындық жасау. Мұғалім берген тапсырманы орындау. Үй тапсырмасына берілген сұрақтарға жауап береді, шапшаңдылық  таныту, өз ойларын жеткізу. АКТ
Түсіну 7мин « Жигсо» әдісі бойынша жаңа сабаққа дайындық жасау әрекеттеріТақырыбы:Ана тілі Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру. Ой қозғау арқылы жаңа сабақтың негізгі тақырыбы мен мағанасын аштыру. Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмалар бойынша  жұмыс жүргізеді, топ бойынша әрекеттер жүргізу арқылы жаңа тақырыпқа бастама жасайды, өз ой-пікірлерімен санаса білу ЖТЖЕ
Қолдану 13 мин Спираль» әдісі  (13 мин)  әдісі арқылы«Ауызша және жазбаша тіл »  бойынша жұмыс

 

Жаңа тақырыпты оқушыларға түсіндіруде дайын материалдар тарату, картаға кескіндеу, картамен жұмыс жасау.Жаңа сабақты  толық  меңгерту үшін сыни тұрғыдан ойлаудың «Спираль» әдісін алу. Бұл әдістің тиімділігі, топтағы оқушылардың барлығы да мәтінмен жұмыс жасайды. Оқушыларға уақыт беріп, тапсырма бойынша жұмыс жасауын тапсырам. Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту. Топ бойынша жаңа тақырыптың идеясын ашады, талдайды, бір- біріне түсіндіреді СТО
Сергіту сәті 1 мин «Балапандар биі» атты жаттығу жасау Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды. АКТ
Талдау 13 мин Кітаппен жұмыс.Тақырыптарға шолу

Карточкалармен жұмыс

Топтарға жаңа тақырып бойынша   Кітаппен  жұмыс атқару үшін әр топқа кітаптағы тапсырмалармен  жұмыс істеуді тапсыру, мағанасын талдау Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру. Кітаптағы тапсырмаларды  топпен біргіп жұмыс істейді, талқылайды, зерттейді.
Жинақтау 5мин «Өмірлік ахуалды талдау» әдісі  арқылы тақырыпты сабақты жинақтау Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тақтадағы  ілінген қағаздарды  топқа  таратады және қосымша материалдар  үлестіріледі Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын жеткізе отырып тақыртыпты сипаттау арқылы жинақтайды
Бағалау 2 мин Бағалау критерийлері мен бағалау шкаласын Әр топқа бағалау апарқьтарын тарату Бағалау шкаласы арқылы өз білімдерін топпен жеке бағалау
Рефлексия 2 мин Стикерлерді толтыру Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)  Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну Ұсынылған стикерді толтыру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пән: Қазақ тілі  5  сабақ

Сынып: 5 сынып

Сабақтың тақырыбы: Жазба әдеби тіл мен ауызша тіл ерекшіліктері

Мақсаттары: Жазба әдеби тіл мен ауызша тіл ерекшелігін айқындап, сөйлеу тілдерінің дамуын қолдануы, ерекшеліктері арқылы сауатты жазуға ұмтылуы.

Күтілетін  нәтиже : Қазақ тіліндегі сөздердің айтылу, жазылу заңдылықтарына мән беру. Мәтіндермен жұмыстана отырып, ауызша тіл мен жазбаша тілді бір-бірінен ажырата алу

Модульдері: АКТ (ақпараттық коммуникативтік технология), СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін  басқару және оқытуды бағалау), ДО (диалогтық оқыту)

Бағалау: Өзін өзі (ӨӨБ), жұптық (ЖБ), топтық (ТБ), жиынтық (ЖБағ)

Деректер: тақта, стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер, бағалау парақтары

Әдіс тәсілдер:Жигсо,Венн диаграммасы, Эссе

 

Сабақ кезеңдері Уақыт  Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті
Білім 

Қызығушылық

тарын  ояту

2мин Миға шабуыл әдісің арқылы өткен тапсырмаг\ны қайталау Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіруСлайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен  тапсырманы орындау Оқушылар топпен ақыладасып жеке жеке сұраққа жауап береді АКТ
Түсіну 7мин « Жигсо» әдісі бойынша тарау тақырыптарына қатысты өздері талқылап, өздері қайталау масатында қосымша тапсырмалар таратылады  Оқушылар көлемді мәтінді әрқайсысы жеке-жеке топ ішінде оқып шығып топпен талқылайды, сосын топтар құрамы өзгертіліп, құрамында әр бастапқы топтан бір белсенді оқушы бар жаңа (сарапшылар тобы) топтар құрылды.Құрылған сарапшы топ берілген  тапсырмаларды біріге  талқылап орындайды Осыдан кейін олар өз топтарына қайта оралып, өздерінің  бұрынғы топтағы достарына кезекпен өз жанұяларында түсінген материалдарын  тиянақты түрде жеткізіп, үйрет керек  Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап , өз ой-пікірлерімен санаса білуТоппен жұмыс жасау ЖТЖЕ
Қолдану 10мин Венн  диаграммасыПайдалану арқылы жаңа сабақты түсінеді Диаграмманы толтыруӘр топ диаграммнаны толтырып тексереді Диаграмманы толтыру арқылы тақырыптың негізгі  идеясы мен  мазмұнын ашу СТО
Сергіту сәті 1 мин АКТ
Талдау 15мин Тіл туралы жаңа тақырыпқа байланысты постер әдісін пайдалануАрқылы талдау тақырыпты Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында өз пікрлерін  сурет арқылы қорғайды, ол үшін конвертке салынған сұрақтар таратылады. Білім туралы өз ойларын суретке салады, талдайды , түсіндіреді Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, тақтаға шығып тапсырманы қорғау арқылы тақырыпты талдайды
Жинақтау 5мин Шығармашылық тапсырма  «Эссе жазу» арқылы тақырыпты жинақтау Білім туралы топ бойынша Эссе жазу, жинақтайды, бір-бірін бағалайды Оқушылардың мақсаты берілген тақырыпқа арнап өз ойларын жеткізу
Бағалау 2 мин Бағалау шкаласы мен бағалау парақтарын тарату Әр топқа бағалау парақтарын тарату, бағалау шкаласын тақтаға ілу керек Әр топ бағалау парақшасын өздерін бағалайды
Рефлексия 2 мин Стикерлерді толтыруОқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)

ББҮ кестесін толтыру

Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну Ұсынылған стикерді толтыру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here