Тізбектелген сабақтар топтамасына бағдарламаның жеті модулін  ықпалдастырған орташа мерзімді жоспар

Әдебиет пәні, 10-сынып  

 

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы XIX ғасырдың бірінші жартысындағы қазақ әдебиеті
МақсатыКүтілетін нәтиже Тақырыптың  маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады
Психологиялық ахуал Психологиялық дайындық«Жүректен — жүрекке» шеңбері

– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлу Геометриялық фигуралар үлестіріледі Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты ояту Тақырыпқа байланысты видеожазбаны тамашалауӘсерімен бөлісу

Әңгімелесу

Сергіту сәті  «Кел билейік»
Жаңа сабақ Оқулықтағы тапсырмаларды  орындауТақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу

Дәптермен жұмыс

Сөздік жұмысы

Ой толғаныс БББ кестесі 

Білем Білдім Білгім келеді
 
Үйге тапсырма  Мазмұндау Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау  Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс  

 

 

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы Дулат Бабатайұлы
МақсатыКүтілетін нәтиже Тақырыптың  маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады
Психологиялық ахуал – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.Кел, балалар, күлейік!

Күлкіменен түлейік!

Күлкі- көңіл ажары !

Күліп өмір сүрейік!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлу Шарлар арқылы топтарға бөлу.
Қызығушылықты ояту Тақырыпқа байланысты видеожазбаны тамашалауӘсерімен бөлісу

Әңгімелесу

Сергіту сәті  «Сен маған,мен саған»
Жаңа сабақ Оқулықтағы тапсырмаларды  орындауТақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу

Дәптермен жұмыс

Сөздік жұмысы

Рефлексия Екі жақты күнделік стратегиясы

Кітаптағы жазбалар Менің жаңалығым
   

 

Үйге тапсырма Мазмұндау Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау  Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс Бағалау парақшаларын толтыру.Смайликтер арқылы кері байланыс орнату Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы Еспенбет  поэмадан үзінді
МақсатыКүтілетін нәтиже Тақырыптың  маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады
Психологиялық ахуал Психологиялық дайындық«Жүректен — жүрекке» шеңбері

– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлу Тәтті кәмпиттер арқылы топтарға бөлу Оқушылар таңдаған конфеттеріне  сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты ояту Тақырыпқа байланысты видеожазбаны тамашалауӘсерімен бөлісу

Әңгімелесу

Сергіту сәті  «Кел билейік»
Жаңа сабақ Оқулықтағы тапсырмаларды  топтарда  орындауТақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу

Шығармашылық тапсырма.

1-топ Жаңа тақырыпты түсіндіру

2-топ Топтастыру

3-топ Семантикалық карта

Дәптермен жұмыс

Сөздік жұмысы

Ой толғаныс БББ кестесі

Білемін Білдім Білгім келеді
   

 

 

 

 

Үйге тапсырма  Мазмұндау Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау  Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс  

 

 

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы Махамбет Өтемісұлы
МақсатыКүтілетін нәтиже Тақырыптың  маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады
Психологиялық ахуал Психологиялық дайындық«Жүректен — жүрекке» шеңбері

– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлу Геометриялық фигуралар үлестіріледі Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты ояту Тақырыпқа байланысты видеожазбаны тамашалауӘсерімен бөлісу

Әңгімелесу

Сергіту сәті  «Кел билейік»
Жаңа сабақ Оқулықтағы тапсырмаларды  орындауТақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу

Дәптермен жұмыс

Сөздік жұмысы

Ой толғаныс БББ кестесі 

Білем Білдім Білгім келеді
 
Үйге тапсырма  Мазмұндау Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау  Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс  

 

 

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы Ереуіл атқа ер салмай
МақсатыКүтілетін нәтиже Тақырыптың  маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады
Психологиялық ахуал – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.Кел, балалар, күлейік!

Күлкіменен түлейік!

Күлкі- көңіл ажары !

Күліп өмір сүрейік!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлу Шарлар арқылы топтарға бөлу.
Қызығушылықты ояту Тақырыпқа байланысты видеожазбаны тамашалауӘсерімен бөлісу

Әңгімелесу

Сергіту сәті  «Сен маған,мен саған»
Жаңа сабақ Оқулықтағы тапсырмаларды  орындауТақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу

Дәптермен жұмыс

Сөздік жұмысы

Рефлексия Екі жақты күнделік стратегиясы

Кітаптағы жазбалар Менің жаңалығым
   

 

Үйге тапсырма Мазмұндау Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау  Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс Бағалау парақшаларын толтыру.Смайликтер арқылы кері байланыс орнату Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here